دیده‌ای چشمی که به تاریکی خو گرفته از دیدن نور چه حالی می‌شود؟

دیده ای چشمی که به تاریکی خو گرفته از دیدن نور چه حالی می‌شود؟ حال آدمی که یک عمر با تنهایی خود انس گرفته و زندگی کرده هم چنین است. نه اینکه چشم از نور بدش بیاید، تاب ندارد. نه اینکه دل از محبت دیدن و مهربانی کردن شاد نشود، عادت به نوازش ندارد.
قدری آرام‌تر بتاب بر خلوت تنهایی من ای مهربان. بگذار به دیدن، به روشنایی، به بودن، به ماندن عادت کنم.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii