قلبم. این ملک بی‌مالک باغش خشک. و سرایش ویران

قلبم
این مِلکِ بی‌مالکِ باغَش خشک
و سرایش ویران
خوش به آواز چکاوک بود
و به آغاز بهار


بهار آمد و جُز چندی علف هرز
برخلوت این باغ نرویید
بهار آمد و جُز دیوانه‌ترین باد
کَس کوبه بر این باب نکوبید.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii