باشد قبول!. اصلا هر چه تو بگویی!

باشد قبول!
اصلا هر چه تو بگویی!
تو بگو بی دلیل فقط برو و هیچ هم نپرس چرا دارم از این همه امید محرومت می‌کنم.
تو بگو می‌خواهم در اوج سختی ها و غم ها، با این‌که می‌دانم چقدر به من احتیاج داری رهایت کنم به حال خودت، و برایم هم مهم نیست چه به روزت خواهد آمد.
تو بگو حوصله ات را ندارم و دیگر نمی‌خواهم با تو همکلام باشم.
تو بگو برو و پشت سرت را هم نگاه نکن؛ نه زنگ بزن، نه پیام بده، نه بیا.
تو بگو با این‌که مدت‌ها غم خوار و سنگ صبور و شانه ی امنِ گریه برای هم بودیم، دیگر حال خرابت به من هیچ ربطی ندارد.
تو هر چه دوست داری بگو.
باشد، همه اش قبول!
اما لطفا فقط این را هم بگو که من آن همه خاطره را شب ها کجا قایم کنم که خوابم ببرد؟
می‌دانی که چقدر این خاطره ها بیشعورند؛ حتی از من که بعد از تمام این حرف ها هنوز دوستت دارم زبان نفهم تر هستند.
راستی! تو چه نقشه ای برای شب ها و خاطرات داری؟ می‌شود به من هم یاد بدهی؟


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii