چند مینیمال عالی از وودی آلن:.. ♠️ تنها حسرت زندگیم اینه که چرا کس دیگه‌ای نبودم؟!

#خواندنی

چند مینیمال عالی از وودی آلن:

♠️ تنها حسرت زندگیم اینه که چرا کس دیگه‌ای نبودم؟!

♠️ وقتی منو دزدیدن، پدر و مادرم سریع وارد عمل شدن. اونا اتاقم رو اجاره دادن.

♠️ خیلی به ساعت طلای جیبی‌م افتخار می‌کنم. پدربزرگم تو بستر مرگ اون رو بهم فروخت.

♠️ فقط اگه خدا یک نشونه‌ی روشن بهم نشون می‌داد... مثل گذاشتن یک پس‌انداز هنگفت به نام من تو بانک سوئیس...!

♠️ من به خاطر تقلب تو امتحان متافیزیک از دانشگاه نیویورک اخراج شدم. به درون روح پسری که کنارم نشسته بود نگاه کردم.

♠️ دو باور موهوم که درمورد من وجود داره:
یکی اینه که چون این عینک رو به چشم می‌زنم، روشنفکر هستم و چون فیلم‌هام ضرر می‌کن، هنرمند هستم. این دو افسانه سال‌هاست که رایج هستن.

♠️ تنها چیزی که در زندگیم به‌صورت تخصصی بهش تسلط دارم، انتخاب آدم‌های اشتباه برای دوست ‌داشتنه.

@mohsensarkhosh_khatkhatiii