نفرین به این غم لاکردار که وقت و بی‌وقت حالی‌اش نمی‌شود.. چه می‌خواهید از جانم؟

نفرین به این غم لاکردار که وقت و بی‌وقت حالی‌اش نمی‌شود.
آخر بزرگوار، این شب عیدی زمان نزول اجلال شما بود؟
چه می‌خواهید از جانم؟ کمی دست بردارید از من. همه اهل عالم در کار تحویل سال و من باید همچنان شما را تحویل بگیرم؟ جان من خودتان خسته نشدید از دیدن این ریخت و قیافه‌ی تکراری من؟ حوصله‌تان سر نرفت از تماشای هرروزه این چهره خاکستریِ سنگی و بی‌حس و حالت؟ نمی‌خواهید این ایام تعطیل، مسافرتی، مرخصی‌ای، جایی تشریف ببرید؟ خیالتان راحت، من همین‌جا هستم تا برگردید. اصلا کجا را دارم بروم؟ دست‌کم یک چند ساعتی پای مبارک را از روی حلقوم نازک ما بردارید بلکه هوایی برسد و نیم‌نفسی بکشیم.
ولی نه... ناشکری کردم. خدایا توبه. زبانم لال این وفادارترین مونسم اگر نباشد، چه خواهم کرد؟ خدا خیر بدهد این کلمات را که همیشه دم‌دست و آماده‌اند.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii