اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
به دخترم چی بگم وقتی بزرگ شد؟. بعد ما تیکهتیکههای بدنش رو که چپونده بودن تو پیتحلبی پیدا کردیم؟
به دخترم چی بگم وقتی بزرگ شد؟
بگم بابایی، وقتی تو کوچولو بودی، در عرض چندروز آتنای هفتساله رو دزدیدن و بهش تجاوز کردن و خفهاش کردن؟ بعد ما تیکهتیکههای بدنش رو که چپونده بودن تو پیتحلبی پیدا کردیم؟
یا بگم بنیتای هشتماهه رو با ماشین باباش دزدیدن و بعد تو ذلّ گرما، تو ماشین دربسته، ولش کردن تا از بیهوایی و بیغذایی لَهلَه بزنه و جون بده؟ بعد ما بدن گندیدهاش رو پیدا کردیم؟
نه! نه! نه!
بهتره فقط یک جمله بهش بگم:
"بابایی ببخشید... بابایی غلطکردم باعث شدم پا به این کثافتخونه، پا به این آشغالدونیِ بزرگ بذاری.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii