…_دلمون خوش بود ازدواج می‌کنیم یکی هست شب‌ها بشینیم چهار کلوم باهاش گپ بزنیم‌ دلمون واشه. چی؟

#دیالوگ_نوشت


_دلمون خوش بود ازدواج می‌کنیم یکی هست شب‌ها بشینیم چهار کلوم باهاش گپ بزنیم‌ دلمون واشه. ای مرده‌شور ببره هرکی این گوشی و اینترنت رو درست کرد.

+ها؟! چی؟ چیزی گفتی؟

_نه چیزی نیست. داشتم باخودم حرف می‌زدم.

+آها! اوکی!

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii