داغ من اگر داغ نباشد، سینه‌ام اگر سوخته.. قلم به که خاموش بماند، لبم بماند دوخته

داغ من اگر داغ نباشد، سینه ام اگر سوخته

قلم بِه که خاموش بماند، لبم بماند دوخته

اسم این را دیگر باید گذاشت "نق و نال زدنِ بیخودی و زورکی" وقتی می سُرایی :

(خیال کن تو نباشی و پائیز باشد و باران هم ببارد)

انگار فرقی دارد

که او نباشد و برگ ریزانِ پائیز باشد

یا او نباشد و بهارانِ شکوفه ریز باشد

مرگ، مرگ است دیگر
فصلَش چه فرقی دارد.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii

#شعر