عکاس.. _خوبه؟

#داستانک

عکاس

_خوبه؟
+نه! بازم عقب‌تر. عقب. عقب. یک‌کمِ دیگه.
_حالا خوب شد؟
+هنوز تو کادر جا نمیشی. فقط یک‌قدم دیگه.
_باشه... اَ اَ اَ اَ اَ......

در فاصله‌ی کوتاهِ بین سقوط از لبه‌ی پرتگاه تا برخورد به سنگ‌های کفِ درّه، به این نتیجه رسیدم که برای ثبت بهترین تصویر از خود، نباید دوربینِ زندگی را دست هر رهگذرِ ناشناسی داد.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii