از زن‌ها بدم می‌آید. بیشتر‌شان خیلی لوس و بی‌مزه و خود‌خواه و مغرور هستند

از زن‌ها بدم می‌آید. بیشتر‌شان خیلی لوس و بی‌مزه و خود‌خواه و مغرور هستند. حرف‌های‌شان هم مثل رفتارشان عجیب‌وغریب است. یکهو بدون هیچ دلیل و منطقی می‌خندند و بعضی وقت‌ها هم الکی می‌زنند زیر گریه. می‌گویند "خوبم"، ولی منظورشان این است که دوباره بپرسی "چطوری؟" می‌گویند: "باشه هرچی تو بگی،" یعنی "می‌خواهم تو همان چیزی را بگویی که من الان می‌خواهم بشنوم."
در گرماگرم صمیمی‌ترین لحظات یکباره قهر می‌کنند و وقتی بعد از تلاشی سخت، کم‌کم داری موفق می‌شوی فراموش‌شان کنی، دوباره با مهربانی نگاهت می‌کنند و لبخند می‌زنند.
حالا همه این‌ها هیچ، از همه بدترش این است که بدون وجود آن‌ها اصلا نمی‌شود زندگی کرد.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii