اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
از زنها بدم میآید. بیشترشان خیلی لوس و بیمزه و خودخواه و مغرور هستند
از زنها بدم میآید. بیشترشان خیلی لوس و بیمزه و خودخواه و مغرور هستند. حرفهایشان هم مثل رفتارشان عجیبوغریب است. یکهو بدون هیچ دلیل و منطقی میخندند و بعضی وقتها هم الکی میزنند زیر گریه. میگویند "خوبم"، ولی منظورشان این است که دوباره بپرسی "چطوری؟" میگویند: "باشه هرچی تو بگی،" یعنی "میخواهم تو همان چیزی را بگویی که من الان میخواهم بشنوم."
در گرماگرم صمیمیترین لحظات یکباره قهر میکنند و وقتی بعد از تلاشی سخت، کمکم داری موفق میشوی فراموششان کنی، دوباره با مهربانی نگاهت میکنند و لبخند میزنند.
حالا همه اینها هیچ، از همه بدترش این است که بدون وجود آنها اصلا نمیشود زندگی کرد.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii