پولدار که نباشی و دلت لباس خارجی بخواد، باید بری دست دوم فروشی

#داستانک

پولدار که نباشی و دلت لباس خارجی بخواد، باید بری دست دوم فروشی. یک آشنا دارم که هر وقت بار جدید میاره بهم پیام میده تا زود برم و ببینم چی از توی اون بسته های بزرگ در میاد که به دردم بخوره.
دیروز پیام داد. وقتی رسیدم تازه یک بسته رو باز کرده بود. من و دو تا مشتری دیگه شروع کردیم به گشتن.
بین اون همه پالتو و تی شرت و شلوار و بولیزهای رنگ و وارنگ، یک چیزی نظرم رو جلب کرد؛ یک لباس نوزاد نوی نوی نو که هنوز مارکش بهش چسبیده بود.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii