…هلمر: نورا، چطور می‌توانی این‌قدر نمک نشناس و بی‌انصاف باشی! مگر تو اینجا خوشبخت نبودی؟

#خواندنی


هلمر: نورا، چطور می‌توانی این‌قدر نمک نشناس و بی‌انصاف باشی! مگر تو اینجا خوشبخت نبودی؟

نورا: نه، هرگز. فکر می‌کردم خوشبختم، اما واقعا نبودم. فقط می‌خندیدم. تو همیشه با من مهربان بودی. اما خانه‌مان فقط اسباب بازیِ خانه بود و بس. من اینجا زنِ عروسکیِ تو بودم، درست همان‌طور که خانه پدرم بچه عروسکیِ پاپا بودم. بچه‌هایمان هم عروسک‌های من بودند...

#هنریک_ایبسن
از نمایشنامه #خانه_عروسک
@mohaensarkhosh_khatkhatiii