اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
…هلمر: نورا، چطور میتوانی اینقدر نمک نشناس و بیانصاف باشی! مگر تو اینجا خوشبخت نبودی؟
#خواندنی
هلمر: نورا، چطور میتوانی اینقدر نمک نشناس و بیانصاف باشی! مگر تو اینجا خوشبخت نبودی؟
نورا: نه، هرگز. فکر میکردم خوشبختم، اما واقعا نبودم. فقط میخندیدم. تو همیشه با من مهربان بودی. اما خانهمان فقط اسباب بازیِ خانه بود و بس. من اینجا زنِ عروسکیِ تو بودم، درست همانطور که خانه پدرم بچه عروسکیِ پاپا بودم. بچههایمان هم عروسکهای من بودند...
#هنریک_ایبسن
از نمایشنامه #خانه_عروسک
@mohaensarkhosh_khatkhatiii