مازوتنهائیسم.. تمام وجودش خلق شده است برای عذاب‌دادن من

#داستانک

مازوتنهائیسم

تمام وجودش خلق شده است برای عذاب‌دادن من. حرف که می‌زند انگار مستقیماً به شعورم توهین می‌کند. اصلاً همه‌چیزش برایم چندش‌آور و کریه و زشت و زننده است. حتی درتُن صدایش هم یک کیفیت حماقت‌بار و گوش‌خراش وجود دارد که تا مغز استخوانم را می‌خراشد و مثل سیخ داغ، درون جمجمه‌ام فرومی‌رود. حرف‌هایش همه بی‌مفهوم و جلف و سبک، چهره‌اش مجسمه بلاهت، و حرکات دست و بدنش هم لوس و بدون هیچ لطافتی است.
انقدر که از دیدن چهره و شنیدن اراجیف او عذاب می‌کشم، تنها بودنم آزارم نمی‌دهد. شش روز هفته را سرساعت مشخص، و به مدت تقریبا نیم‌ساعت، با دندان‌های به‌هم فشرده پای حرف‌های او می‌نشینم و غر می‌زنم: "آخه کی این نکبت مجسم رو تو تلویزیون راه داده؟"

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii