هر کسی در زندگی یک لولوی مخصوص به خودش دارد، یک وحشت خاص از یک شیء یا یک موضوع خاص

هر کسی در زندگی یک لولوی مخصوص به خودش دارد، یک وحشت خاص از یک شیء یا یک موضوع خاص. چیزی که حتی فکرکردن به آن هم ناخوش‌آیند و آزاردهنده است.
بیشتر این ترس‌ها ساختگی و معلول یک نوع اختلال در ناخودآگاه ما است. و نوشتن آن ترس، باعث روبروشدن با آن، بدون دیدن آسیب روانی می‌شود. مثلا کسی که این فوبیا را نسبت به بلندی دارد، اگر ناگهان در ارتفاع قرار بگیرد، ترسش درمان نمی‌شود که هیچ، ممکن است دچار عواقب وخیمی نیز بشود. اما اگر از ارتفاع بنویسد، ضمن اطمینان از امنیت خود، با ریشه ترس‌اش روبرو شده است.
حالا بیایید شما هم از ترس‌هایتان بنویسید. از آنچه اندیشیدن به آن منقلب و مضطرب‌تان می‌کند.
بنویسید و اگر دوست داشتید برایمان بفرستید. شاید خواندن ترس‌های مشترک‌مان از دیدگاه دیگران، دقایقی آرامش را برایمان به ارمغان آورد.
ضمناً یقین داشته باشید که حرف‌هایتان همینجا خواهد ماند، مگر اینکه خودتان بخواهید منتشر بشود.
@mohsensarkhosh