عزیزان همراه درود بر شما، شبتان خوش و آرام …بنده حقیر بسیار کوچک‌تر از آن هستم که بخواهم در باب فرهنگ و ادب رسانه‌ای قلم فرسایی کن

عزیزان همراه درود بر شما، شبتان خوش و آرام.

بنده حقیر بسیار کوچک تر از آن هستم که بخواهم در باب فرهنگ و ادبِ رسانه ای قلم فرسایی کنم اما خُب، مسائلی هست که ناچار باید بیان کرد.

وقتی یک فرد شروع به آفرینش هنری می کند(حالا در هر زمینه ای)بیشتر از هر چیز مایل است درونیات خودش را با همنوعانش به اشراک بگذارد و باز خورد آن را مشاهده کند. و همین که ببیند تا حدودی در انتقال حس درونی و افکارش به مخاطب موفقیتی کسب کرده، بدون شک بزرگترین انگیزه را برای ادامه کار در اختیار او قرار می دهد.

متاسفانه دیروز به صورت کاملا اتفاقی کانالی را دیدم که خیلی از پست های این کانال را عینا کپی، و منتشر کرده بود، بدون این که ادمین محترم حتی در کانال بنده عضو باشد.
خواستم به این وسیله از شما خوبان همراه که در این مدت کوتاه لطف و عنایت بی اندازه تان را از بنده دریغ نفرموده اید خواهش کنم تا حدی که برایتان مقدور است مطالب و متن ها را با ذکر منبع، و به صورت کامل نشر دهید.
و باور بفرمایید احترام گذاشتن به حق دیگران از همین مسائل کوچک و پیش پا افتاده، و به ظاهر بی اهمیت شروع شده، و کم کم تبدیل به یک فرهنگ زیبا می شود.

سپاس بی کران.
م.سرخوش