+ خیلی خوشحالم که بهم انقدر اطمینان داری …_ اطمینان؟! چی باعث شد فکر کنی بهت اطمینان دارم؟

+ خیلی خوشحالم که بهم انقدر اطمینان داری.

_ اطمینان؟! چی باعث شد فکر کنی بهت اطمینان دارم؟

+ خب همین که تمام حرف ها و راز ها و درد دل هات رو برام میگی و نمی‌ترسی که از راز هات سؤاستفاده کنم یعنی بهم اطمینان داری دیگه.

_ اتفاقا کاملا مطمعنم که یک روز در آینده خیلی نزدیک، به خاطر همین راز ها و درد دل ها، زنده زنده پوستم رو می کَنی و روی آتیش کبابم می کُنی.

+ واقعا که! پس چرا این ها رو بهم میگی؟

_ بالاخره این دل صاحب مرده رو باید یک جوری سبک کرد، وگرنه مثل دیگ بخار میترکه. و البته این هم هست که من ترجیح میدم توسط تو پوست کنده و کباب بشم.

+ این یعنی چی؟

_ به هر حال هر کس دوست داشتنش رو یک جوری بیان میکنه.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii