اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
اولین باری که شکلات تلخ خوردم یادم هست با خودم گفتم:.. _ عجب زهر ماری
اولین باری که شکلات تلخ خوردم یادم هست با خودم گفتم :
_ عجب زهر ماری. کدوم احمقی همچین کوفتی رو میخوره؟
اما بنا بر عادت، و خلق و خوی لجبازم، تا آخرش خوردم.
سال ها گذشت و من الان شدیدا عاشق طعم اسپرسو دوبل و شکلات دارکِ نود و شش درصد هستم و حتی چای را هم هرگز با قند و آبنبات نمیخورم.
شاید این، حکایتِ برخورد ما با آدم های عبوس و گوشت تلخ باشد؛ شاید کمی صبر و بردباری، آن آدم را جور دیگری به ما نشان بدهد.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii