ما وقتی می‌خواهیم به کسی دشنام کوچک و ملایمی بدهیم، به طرف می‌گوییم «حیوان»

ما وقتی می‌خواهیم به کسی دشنامِ کوچک و ملایمی بدهیم، به طرف می‌گوییم "حیوان". اما به‌گمانم اگر زبان حیوانات را بلد بودیم، می‌فهمیدیم رکیک‌ترین دشنامی که بی‌حیا‌ترینِ آن‌ها ممکن است به هم بدهند، "انسان" است.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii