داستان‌های نیاکان.. آسمان بود و زمین بود و گیاه بود و حیوان بود و همه‌چیز طبیعی

#داستانک

داستان‌های نیاکان

آسمان بود و زمین بود و گیاه بود و حیوان بود و همه‌چیز طبیعی.
و اینک انسان. آن‌هم انسان اساطیری و جدّوآباء ما.
خب! اولین داستان که شد نافرمانی و بعدی هم برادر کُشی و...
بس است دیگر، گندش درآمد. چه سرآغازِ پُر‌افتخاری! کاش پرونده همین‌جا بسته می‌شد. سردسته‌ها‌ی اشرفِ مخلوقات؟! زرشک!!!


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii