اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
حرف زدن خیلی خوب است.. من حرف زدن را دوست دارم،. بخصوص حرفهای عاشقانه را
حرف زدن خیلی خوب است .
من حرف زدن را دوست دارم ،
بخصوص حرف های عاشقانه را .
بیا ! . . .
بیا حرف های عاشقانه بزنیم .
بیا از تمام خوبی ها و زیبایی ها بگوییم .
بیا تمام زشتی ها و پلیدی های دنیا را فراموش کنیم و با هم عاشقانه سخن بگوییم .
بیا نترس اصلا کار سختی نیست ،
اصلا لازم نیست حتما شاعر و هنرمند باشیم .
بیا من رازش را کشف کرده ام ،
ببین ،
کاری ندارد ،
فقط کافیست من نگاهت کنم و تو لبخند بزنی .
همین .
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii