چند روز پیش تلفنم به خاطر پرداخت نکردن بدهی یک طرفه قطع شد

چند روز پیش تلفنم به خاطر پرداخت نکردن بدهی یک طرفه قطع شد. هروقت می‌خوام جایی زنگ بزنم، چند تا شماره می‌گیرم تا این‌که خانم خوش صدایی می‌گه: "مشترک گرامی ارتباط شما به علت عدم پرداخت صورت حساب..."
شنیدن این صدا عجیب من رو یاد تو می‌ندازه. با خودم می‌گم نکنه تو هم ارتباطت با من به علت پرداخت نکردن بدهی یک طرفه شده باشه؟ اون همه بغل، اون همه بوسه، اون همه نوازش، اون همه دوستت دارم، اون همه درد دل و راز و نیاز و نجواهای درگوشی، اون همه خنده‌های از ته دل، اون همه گرمی دست‌های تو، اون همه.... اگه بخوام بدهی هات رو بشمرم سر به فلک می‌زنه.
جدی نکنه یک وقت دلت بخواد تماس بگیری، دلت بخواد دوباره بیای، دلت بخواد باشی، دلت بخواد دل بدی، ولی چون ارتباطت یک طرفه قطع شده نتونی؟ بهتره برای اطمینان، خودم یک زنگ بهت بزنم. اما خب من هم که تلفنم یک طرفه قطع شده.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii