دیدی بعضی آدم‌ها یک لحن خاصی دارند؟

دیدی بعضی آدم‌ها یک لحن خاصی دارند؟ لحنی که شاید خیلی هم ساده و معمولی و خودمونی باشه، ولی وقتی حرف می‌زنند دلت می‌خواد زبونت رو بدی و بجاش یک جفت گوش اضافه داشته باشی. وقتی هم که ازشون جدا شدی دوست داری مدت‌ها هیچ صدایی رو نشنوی تا فقط لحن کلام اون آدم بخصوص همه‌اش تو ذهنت هی تکرار بشه و تکرار بشه...
می‌خوام بگم یک نوشته خوب هم باید همین حس رو به آدم بده. جوری که وقتی اون نوشته رو می‌خونی اصلا نیازی نباشه به اول و آخرش نگاه کنی تا اسم نویسنده‌اش رو بفهمی. اسم و امضاء نویسنده باید تو تک‌تک واژه‌ها ثبت بشه. درست مثل تُن صدای اون آدم خاص، که لحنش برای همیشه تو گوش آدم می‌مونه.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii