اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
تو را دوست دارم. تو را دوست دارم
تو را دوست دارم. نه به خاطر حالت خُمار و شیدای چشمانت، برای اینکه وقتی غمگینم، هرقدر هم که آن را با لبخند بپوشانم، چشم هایت از نگاهم میفهمند .
تو را دوست دارم. نه به خاطر عطر و تاب و رنگِ گیسویت، برای اینکه وقتی موهایت را رنگ میکنی و من نمیفهمم، با اینکه مثل هر زنی میرنجی، ولی باز با لبخند میگویی:
" عزیزم رنگ موهام خوب شده ؟"
تو را دوست دارم. نه به خاطر اندام رعنا و موزونت، برای اینکه میدانم چینِ روی پوست شکمت حاصل نورِ امیدیست که به زندگیمان بخشیدی، و کبودیِ زیر چشمانت از شب بیداری هایی است که بچه را بردی اتاق کناری تا من آرام بخوابم.
تو را دوست دارم. نه به خاطر لحن شیرین و گیرا و شیوای کلامت، برای همان ترانههایی که غلط غلوت و پَرتَکی، وقتی داری ظرف میشویی و من چُرت بعد از ظهرم را میزنم، زیر لب زمزمه میکنی.
تو را دوست دارم. نه برای اینکه روشن فکر و کتابخوان و هنرمندی، برای همان بغضی که وقتی گفتم :
" تو از این حرفهاهیچ چیز نمیفهمی "
توی گلویت شکست اما باز هم سَرِ دوست داشتنم ماندی.
تو را دوست دارم.برای اینکه بعد از این همه سال، به منِ بی جنبه ثابت کردهای جنبهی دوست داشته شدن را داری .
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii