اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
- تموم شد؟ همه رو مرتب گذاشتی تو صندوق عقب؟
#داستانک
- تموم شد ؟ همه رو مرتب گذاشتی تو صندوق عقب ؟
+ بله ! عجب باری هم بود . همه اش سیگار های گرون قیمت.
- آره ، گمونم امشب دو سه تومنی زدیم به جیب .
+ حالا فردا بریم پیش چند تا سوپری و پخش سیگار آشنا ، ببینیم چند می خرن .
- فقط خیلی مراقب زبونت باش پسر .
+ خیالتون راحت راحت .
- بهت اطمینان دارم . تو سرباز خوبی هستی .
+ ممنون جناب سروان . فقط نمی دونم یک ماه دیگه که خدمتم تموم شد و برگشتم شهرستان ، اونجا چی کار کنم .
- اون جا هم خدا بزرگه .
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii