اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
امروز قراره واسه اولین بار باهاش ناهار برم بیرون. خیلی استرس دارم
#داستانک
امروز قراره واسه اولین بار باهاش ناهار برم بیرون . خیلی استرس دارم . نه واسه این که اولین بارم هست با یک دختر خوشگل و باکلاس قرار ناهار دارم ، بیشتر واسه لباسی که می خوام بپوشم جوش می زنم . آخه انتخاب خیلی سخته بین این همه لباس شیک و گرون قیمت که همه اش هم مارک هست و اورجینال.
شاید اون بولیز چهارخونه ی نایک رو بپوشم با شلوار اسلشِ ست خودش . شاید هم یک تیپ رسمی تر بزنم و اون کت اسپرت تک دکمه ی شیری رنگ رو با شلوار کتون ست کنم . یا شایدم . . . فقط خدا کنه بعد از ناهار بتونم زود بپیچونمش و بیام مغازه که تا اوستام نیومده لباس ها رو مرتب کنم و مثل اولش بزارم سر جاش تو طبقه وگرنه . . .
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii