اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
به گوشی موبایلی که دستتون گرفتید خوب نگاه کنید. قشنگ بالا و پائینش رو ببینید
#اندیشه
به گوشی موبایلی که دستتون گرفتید خوب نگاه کنید. قشنگ بالا و پائینش رو ببینید. یادتونه قبلاً همهی گوشیها یک جایی (حالا یا بالا یا پائین، یا وسط، یا بغل) داشتن که بهش بندِ گردنی یا مچی یا انگشتی وصل میشد؟
خب حالا گوشیتون از اون جاها داره؟! مال من که نداره. مال خیلیهای دیگه از اطرافیانم رو نگاه کردم; اونها هم نداشتن.
یعنی چون گوشیها دیگه جا برای بند نداره، مردم دیگه از بند استفاده نمیکنن؟
یا چون مردم دیگه از بند استفاده نمیکردن، تولید کنندههای گوشی اون قسمت رو حذف کردن؟
من که با مورد دوم بیشتر موافقم. چون اگه دوباره روی گوشیها از اون قسمتها باشه، بعید میدونم کسی باز موبایل رو مثل قبل به گردنش آویزون کنه.
به همین راحتی خواستهی اکثریت مردم، تبدیل به خطمشیِ کلّی برای یک نظامِ اجرایی میشه.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii