آه...!. پاییز دارد می‌رود

آه . . . !
پاییز دارد می رود .
پاییز دارد می رود و من مثل دلباخته ای که هنوز معشوقش نرفته، دلش تنگ است، دلگیرم.
کاش می‌شد جایی، جوری، پاییز را پابند کرد. نه این که هر چهار فصل پاییز باشد، ولی کاش هر ماهی دو سه روزش پاییز می بود. آن وقت بهانه ای داشتیم برای بی حد و مرز عشق ورزیدن، برای بی حد و مرز زنده بودن و بی حد و مرز مردن. پاییز فصل فراتر رفتن از حدود متعارف است، پاییز فصل دیوانگی های شیرین تر از فلسفه است. پاییز دارد می رود و یلدا، جشن خداحافظی است.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii