داستان عطر‌ها بی شباهت به قصه‌ی آدم‌ها نیست؛ بعضی‌ها اول بوی تند و آزار دهنده‌ای دارند، اما کمی که صبر کنی و بویشان جا بیفتد، دلنش

داستان عطر ها بی شباهت به قصه ی آدم ها نیست؛ بعضی ها اول بوی تند و آزار دهنده ای دارند، اما کمی که صبر کنی و بویشان جا بیفتد، دلنشین ترین و ماندگار ترین رایحه را دارند.
بعضی دیگر هنوز به بویشان عادت نکرده ای، پریده اند.
بعضی ها هم بهترین کاری که پس از استفاده از آن ها می توانی بکنی این است که لباست را در بیاوری و بشویی.
خیلی کم پیدا می شود عطری که هم از اولین ثانیه ی استفاده بوی ملایم و دلنشینی بدهد، هم ماندگار باشد.
شما چه جور عطری هستید؟


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii