بعد از تو قسم خوردم. که دگر دل نسپارم. و چه راست بود این قسم

بعد از تو قسم خوردم
که دگر دل نسپارم
و چه راست بود این قسم
و چه ماندم سر حرفم

که بعدِ تو دیگر
دلی نماند تا بسپارم به کسی
همه را بُرده بودی تو دلبر.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii