پانامرا.. پسر این محشره!

#داستانک

پانامرا

پسر این محشره! دقیقا همونی که می‌خواستم. همون که این همه تو کفِش بودم و انتظارش رو می‌کشیدم. همون که شب ها قبل از خواب عکس‌هاش رو نگاه می‌کردم تا واضح تر خوابش رو ببینم. خدایا شکرت. چه روز خوبیه امروز. خدا می‌دونه چقدر صبر کردم تا یکی از این ها گیرم بیاد. همه چیزش معرکه است این ماشین؛ هشت سیلندر و سی و دو سوپاپ. حجم موتور 4860 سی سی. قدرت موتور 400 اسب بخار. گشتاور 502 نیوتون متر. صفر تا صد فقط پنج ثانیه. سرعت 282 کیلومتر.
شاید خیلی ماشین های گرون تر و بهتر از این هم باشه، ولی من از همون اول عاشق تیپ و استیل این ماشین بودم. به نظرم همه چیزش عالیه؛ طولش 4970 عرضش 1031 ارتفاعش 1931. اصلا این یک چیز دیگه است. ماشین نیست که لاکردار موشکه. مخصوصا همین رنگ قرمز لاکی که واقعا تکه. عاشقشم. وای خدا! فکر کن دست نسترن رو بگیرم بگم بیا بریم دور زدن. چه شود.
آخ آخ! اینجاش یک خش کوچیک افتاده. ولی عیب نداره با پولیش ردیف می‌شه.
توش رو ببین! هفت دنده اتومات. چه کنسول لوکسی. چه فرمون جمع و جور و خوش دستی. چه تو دوزی ای، لامصب تمامش چرم طبیعی. اصلا بوی این ماشین هم با همه ماشین های دیگه فرق داره.
توی این چند سالی که اینجام تا حالا ماشینی رو اینجوری برق ننداخته بودم. کاش لباس کار تنم نبود و چند تا عکس توپ باهاش می‌گرفتم.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii