….. من پیامبر رنج‌ها هستم و بیست‌ویک سال کویر را فریاد زده‌ام

#پاراگراف

...من پیامبر رنج‌ها هستم و بیست‌ویک سال کویر را فریاد زده‌ام. من از پنجره سلولم چیزی را دیدم که اگر نمی‌دیدم می‌مُردم. من از آن پنجره، خوشبختیِ کویر را دیدم... انسان باید حتی تا پس از مرگش هم باورش به خوشبختی را حفظ کند. معتقد باشد که زیبایی هست... من از نوری می‌گویم که پس از ناامیدی‌ها می‌آید. چه شب‌هایی که دیوانه‌وار به تمام اجزای این زندگی لعنت فرستاده‌ام و صبح‌ها باز زیبایی را احساس کرده‌ام.

#آخرین_انار_دنیا
#بختیار‌_علی
@mohsensarkhosh_khatkhatiii