اسامی خاصی را که در متن می‌آیند، اعم از نام کسان و جای‌ها، نه ایرانیک می‌کنیم، نه بولد؛ برای نام‌های خارجی، اگر لازم باشد، پانویس

اسامی خاصی را که در متن می‌آیند، اعم از نام کسان و جای‌ها، نه ایرانیک می‌کنیم، نه بولد؛ برای نام‌های خارجی، اگر لازم باشد، پانویس می‌دهیم و ضبط اصلی‌شان را می‌آوریم. راه دیگری هم وجود دارد که در پست بعدی به آن خواهیم پرداخت.
@Virastyar