یادم نمی‌آید در کافه، در رستوران، در شیرینی‌فروشی، حتی در سوپرمارکت، کسی را دیده باشم که مشغول چک‌وچانه زدن باشد و تخفیف بخواهد؛ ه

یادم نمی‌آید در کافه، در رستوران، در شیرینی‌فروشی، حتی در سوپرمارکت، کسی را دیده باشم که مشغول چک‌وچانه زدن باشد و تخفیف بخواهد؛ همه خیلی شیک و مغرور می‌ایستند و پول نقد یا کارت بانکی‌شان را تقدیم فروشنده می‌کنند. اما تا دلتان بخواهد آدم‌هایی را می‌بینم که در کتاب‌فروشی‌ها اصرار می‌کنند که تخفیف بگیرند.
نهایت سود یک کتاب‌فروشی ۲۵٪ تا ۳۰٪ از قیمت پشت جلد هر کتاب است و برای همین سود گاهی ماه‌ها و سال‌ها کتاب‌هایی را که خریده در قفسه‌هایش نگه‌داری می‌کند.
#از_کتابفروشی_تخفیف_نخواهیم
@Virastaar