ویراستارها به آرزوی دیرینه‌شان رسیدند!

ویراستارها به آرزوی دیرینه‌شان رسیدند!

در این حدوداً نیم قرنی که از شکل‌گیری حرفه‌ی ویرایش در ایران می‌گذرد، همواره نسل‌های مختلف ویراستارها آرزو داشته‌اند نهاد و صنف ویژه‌ای داشته باشند، اما تا امروز، به دلایل مختلف، این آرزو جامه‌ی عمل نپوشیده بود. امروز، با حضور نماینده‌ی محترم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجمع عمومی «انجمن صنفی ویراستاران شهر تهران» برگزار و، با انتخاب بازرس و اعضای هیئت‌مدیره، این انجمن رسماً و قانوناً متولد شد. تلاش‌های سرکار خانم مقدسی، جناب آقای عباس‌پور و جناب آقای قنواتی برای تشکیل و رسمیت یافتن این انجمن واقعاً ستودنی است.
من هم افتخار داشتم، با رأی ویراستارهای محترم، به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی ویراستاران انتخاب شوم. از همه‌ی همکاران عزیزی که من را شایسته‌ی خدمتگزاری در این مقام دیدند بی‌نهایت سپاسگزارم و امیدوارم این انجمن منشأ خدمات درخور برای ویراستارها و صنعت نشر کشور باشد.

با احترام
حسین جاوید
@Virastaar