آگهی ثبت‌نام بعضی از کلاس‌های ویرایش طوری است که آدم فکر می‌کند با آگهی استخدام هیئت علمی دانشگاه هاروارد مواجه است!

آگهی ثبت‌نام بعضی از کلاس‌های ویرایش طوری است که آدم فکر می‌کند با آگهی استخدام هیئت علمی دانشگاه هاروارد مواجه است! ــ متقاضیان باید فلان مدرک تحصیلی را داشته باشند، به زبان انگلیسی و فلان نوع از ویرایش مسلط باشند، در آزمون ورودی و مصاحبه شرکت کنند و بهمان اطلاعات را داشته باشند و قس علی هذا! سرتاته این کلاس‌ها را هم بگردی، یک ویراستار «واقعی» از دلشان درنیامده، چون از همین آگهی‌ها معلوم است که این عزیزان جهان ویرایش را با جهان تحصیلات آکادمیک و مباحث تئوریک اشتباه گرفته‌اند.
@Virastaar