در کتاب‌های خارجی (به‌خصوص وقتی مناظره‌ای در میان است) گاهی نام گوینده‌‌‌های دیالوگ‌ با حروف بزرگ (کپیتال) نوشته می‌شود

در کتاب‌های خارجی (به‌خصوص وقتی مناظره‌ای در میان است) گاهی نام گوینده‌‌‌های دیالوگ‌ با حروف بزرگ (کپیتال) نوشته می‌شود. ما در فارسی حروف کپیتال نداریم و برای اینکه بتوانیم تمایز ایجاد کنیم می‌توانیم از حروف توپر یا بولد به‌جای آن استفاده کنیم.
@Virastaar