چه جرمی از این بالاتر که کسی را با تمام وجود بخواهی و او دوستت نداشته باشد؟

#پاراگراف

چه جرمی از این بالاتر که کسی را با تمام وجود بخواهی و او دوستت نداشته باشد؟... چه گناهی از این بزرگ‌تر که توی خون خودت بغلتی و آن که دوستش داری، ساکت و سرد نگاهت کند و بگوید «من دوستت ندارم». این از کشتن یک انسان با گلوله هم بدتر است. از کشتن و سر بریدن انسان با چاقو هم بدتر است.

#آخرین_انار_دنیا
#بختیار‌_علی
@mohsensarkhosh_khatkhatiii