ببین چقدر خوب است!. از وقتی رفته‌ای داروی اعصاب نمی‌خورم.. خوبی مردن همین است

ببین چقدر خوب است!
از وقتی رفته ای داروی اعصاب نمی‌خورم

خوبی مُردن همین است
دیگر قبلِ خوابیدن، قرص خواب نمی‌خورم.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii