باید تا سرحد توان رنج کشید. نه!

#اندیشه

باید تا سرحد توان رنج کشید. نه! حتی این‌هم کافی نیست. باید بیش‌از حد توان رنج کشید. نباید دل به این مُسکّن‌های بیهوده داد. گاهی باید درد را عاشقانه در آغوش فشرد تا شرحه‌شرحه‌ات کند. تا هرچه از تو باقی‌مانده را بزداید و بسوزاند و بشوید و ببرد.
ساختمانِ کهنه بالاخره به‌مرحله‌ای می‌رسد که دیگر با رنگ و بتونه زیبا نمی‌شود. یا باید کوبید و از نو بنا کرد، یا زیر آوارش جان سپرد.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii