اول یا دوم، مسأله این است …

#مناسبت

اول یا دوم، مسأله این است...

به‌امید روزی که در دنیا اول و دوم نداشته باشیم، و اول شدنِ "جنسِ دوم" همان بازتابی را داشته باشد، که دوم شدنِ "جنسِ اول".
#تبریک

@mohsensarkhosh_khatkhatiii