کاش اشیاء انقدر گستاخ نبودند و فقط همان کاری را انجام می‌دادند که برای آن ساخته شده‌اند …مثلا خیابان‌ها فقط مجموعه‌ای از چندین کام

کاش اشیاء انقدر گستاخ نبودند و فقط همان کاری را انجام می دادند که برای آن ساخته شده اند.

مثلا خیابان ها فقط مجموعه ای از چندین کامیون آسفالتِ کوبیده شده ی محصور با بلوکه های جدول بودند، که در حاشیه شان گل و درخت کاشته اند و کنار تر هم مغازه ها و خانه ها. و کارشان هم این بود که آدم ها را از مکانی به مکان دیگر ببرند.
یا عطر ها، فقط مخلوطی از چند اسانس و یک ماده روغنیِ حامل بودند که بدن و لباس آدم ها را خوش بو می کند.
اصلا چه معنی دارد وقتی آدم توی یک خیابان خاص، از کنار کسی عبور می کند که عطر خاصی زده است، بیفتد و بمیرد؟!
این اشیاء واقعا گستاخ شده اند، باید فکری کرد.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii

#متن