کاش دوتا بودم!. یکی را وقف دوست‌داشتن تو می‌کردم;. این یکی بیچاره،

کاش دوتا بودم!
یکی را وقفِ دوست‌داشتن تو می‌کردم;
این یکی بیچاره،
بام تا شام
نای‌اش صرف نان است.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii