همیشه‌ی خدا در جواب سوال تو که می‌پرسیدی:.. _چای می‌خوری برات بریزم؟.. می گفتم:

همیشه ی خدا در جواب سوال تو که می‌پرسیدی:

_چای می‌خوری برات بریزم؟

می گفتم:

_نه ممنون، میل ندارم.

و بعد از مدتی دیدم همه جا، توی هر مجلس و میهمانی که بودیم می‌گویی:

_شوهرم چایی خور نیست!

و چه می‌دانستی که من دلم همیشه لک می‌زده برای دو تا استکان چای خوش عطر و رنگی که تو بدون پرسیدن آن سوال لعنتی، خودت بریزی و بیایی کنارم بنشینی تا خستگی عالَم از تنم برود بیرون؟
شاید بگویی مرد هم انقدر حساس و نازک نارنجی؟! ولی باور کن اگر جواب می‌دادم:

_آره عزیزم برام بریز.

آن چای هرگز عطر و طعم و رنگی را که باید نداشت.



#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii