مدرسه «زمان» را از ما می‌گرفت. علاقه به کتاب را می‌کشت. از مطالعه، دانستن و آگاهی بیزارمان می‌کرد …

مدرسه "زمان" را از ما می‌گرفت. علاقه به کتاب را می‌کُشت. از مطالعه، دانستن و آگاهی بیزارمان می‌کرد...
اگر دیکتاتور بودم، مدرسه‌های بیشتری می‌ساختم.


#معین_دهاز
@mohsensarkhosh_khatkhatiii