ماگدا: چرا من رو زیر نظر داری؟.. تومک: چون که … چون که عاشقتونم

#پاراگراف

ماگدا: چرا من رو زیر نظر داری؟

تومک: چون که... چون که عاشقتونم. واقعاً عاشقتونم.

ماگدا: و چی... چی می‌خوای؟

تومک: نمی‌دونم.

ماگدا: می‌خوای بغلم کنی؟

تومک: نه.

ماگدا: شاید دلت می‌خواد باهام بری مسافرت. مثلاً کنار دریا...

تومک: نه.

ماگدا: خب، پس چی می‌خوای؟

تومک: هیچی.

ماگدا: هیچی؟!

تومک: هیچی.

#ده_فرمان/کریستف کیشلوفسکی
برگردان: عرفان ثابتی
@mohsensarkhosh_khatkhatiii