تومک: چرا اون روز گریه می‌کردین؟.. ماگدا با اندوه لبخند می‌زند …

#پاراگراف

تومک: چرا اون روز گریه می‌کردین؟

ماگدا با اندوه لبخند می‌زند...

تومک: مردم اغلب وقتی گریه می‌کنن که دیگه نمی‌تونن زندگی رو تحمل کنن.

ماگدا: از اون هم بدتر، وقتی که دیگه نمی‌تونن خودشون رو تحمل کنن.

#ده_فرمان/کریستف کیشلوفسکی
برگردان: عرفان ثابتی
@mohsensarkhosh_khatkhatiii