قبلا آدم‌های تنها در پیاده‌رو‌های شلوغ قدم می‌زدند و وقتی تنهایی‌شان خیلی بزرگ می‌شد، به تاریکی کوچه‌های خلوت پناه می‌بردند

قبلا آدم‌های تنها در پیاده‌رو‌های شلوغ قدم می‌زدند و وقتی تنهایی‌شان خیلی بزرگ می‌شد، به تاریکیِ کوچه‌های خلوت پناه می‌بردند. گاهی هم اشکی می‌ریختند.
حالا آدم‌های تنها در گپ‌های شلوغ پُست‌های غمگین را لایک می‌کنند و وقتی تنهایی امان‌شان را بُرید، به خلوت چت پناه می‌برند. گاهی هم متنی می‌نویسند مثل همین که الان خواندید.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii