اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
قبلا آدمهای تنها در پیادهروهای شلوغ قدم میزدند و وقتی تنهاییشان خیلی بزرگ میشد، به تاریکی کوچههای خلوت پناه میبردند
قبلا آدمهای تنها در پیادهروهای شلوغ قدم میزدند و وقتی تنهاییشان خیلی بزرگ میشد، به تاریکیِ کوچههای خلوت پناه میبردند. گاهی هم اشکی میریختند.
حالا آدمهای تنها در گپهای شلوغ پُستهای غمگین را لایک میکنند و وقتی تنهایی امانشان را بُرید، به خلوت چت پناه میبرند. گاهی هم متنی مینویسند مثل همین که الان خواندید.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii