یادتان هست آن وقت‌ها را که مدرن‌ترین وسیله ارتباطی این تلفن قورباغه ای‌ها بود؟

یادتان هست آن وقت ها را که مدرن ترین وسیله ارتباطی این تلفن قورباغه ای ها بود ؟
هر وقت دلت به انتهای درجه ی دلتنگی و بی تابی می رسید ، در یک فرصت مناسب گوشی را برمی داشتی و بدون ترس از لو رفتن ، شماره ی خانه شان را می گرفتی .
اگر شانست می زد و خودش گوشی را بر می داشت ، با اَلو گفتنش زانویت می لرزید ، ته دلت غنج می رفت و زبانت بند می آمد ، اصلا زنگ نزده بودی که حرف بزنی . فقط صدایش ، صدایش ، صدایش . آخر سر هم وقتی صدای بوقِ ممتد بلند می شد دهنی گوشی را محکم به سینه ات می فشردی و نفسِ حبس شده ات را رها می کردی .
نسل ما نسل عجیبی بود که انگار بین مرز دو دنیای متفاوت زیست .
حالا هر وقت بخواهی عکس و فیلم هایش روی پروفایل تلگرام و توی اینستاگرامش پُر و پخش است ، ولی آن لرزش زانو و آن غنج رفتن دل و ایستادن نفس و بند آمدن زبان کجا و این کپی کردن پست های عاشقانه و استیکر های قلب و بوسه کجا ؟

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii