بعضی هایمان عادت داریم همه‌ی پل‌های پشت سرمان را خراب کنیم، اما بعضی از پل‌ها را هر کار می‌کنی خراب نمی‌شوند

بعضی هایمان عادت داریم همه ی پل های پشت سرمان را خراب کنیم، اما بعضی از پل ها را هر کار می‌کنی خراب نمی‌شوند. نه با دینامیت بی توجهی، نه با خمپاره ی اخم و بد خُلقی، نه با لودرِ نیش و کنایه، نه با تی ان تی ِ دعوا و قهر، نه حتی با زلزله ی "برو دست از سرم بردار حوصله ات را ندارم".

لطفا آن طوفان خشم و عصبانیت که گذشت، وقتی هوا دوباره آفتابی شد، برگردید و جا های آسیب دیده را کمی مرمت کنید.
لطفا قدر این پل های مقاوم را، اگر دارید، بدانید.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii