اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
تنهایی خیلی هم خوب است
تنهایی خیلی هم خوب است.
هر کار دلت بخواهد میکنی؛ هر وقت دلت بخواهد به خانه می آیی، هر جور دلت بخواهد لباس میپوشی، هر چقدر دلت خواست غذا میخوری، هر وقت هم دلت خواست میخوابی.
و هر قدر دلت خواست با صدای بلند گریه میکنی برای کسی که باید باشد و نیست، تا وقتی به خانه برمیگردی بگوید:
عزیزم امشب چقدر دیر کردی؟
یا وقتی میخواهی از خانه بیرون بروی بیاید و کلاه کاپشن ات را از پشت مرتب کند و شال گردن ات را جوری که فقط خودش بلد است گره بزند.
شب هم وقت شام، حواسش باشد زیاد غذای چرب و نوشابه نخوری که چاق شوی، و بعدش بگوید: امشب فیلم نبینیم، زودتر برویم بخوابیم.
خوبی ِ تنهایی رها شدن از همه ی این محدودیت هاست.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii